Sunday, October 17, 2010

9600 selepas 10 tahun

Banyak sangat cerita2 nak updates tapi.... ya, excuses again.

Cerita yang perlu dicoretkan sebelum basi ialah majlis reunion sekolah saya yang diadakan malam tadi di Bora Ombak.

Ini adalah reunion rasmi yang diadakan untuk batch kami; 9600 selepas genap 10 tahun meninggalkan sekolah.

Seronok. Seronok. Seronok!

Walaupun hanya 40 orang yang hadir, tapi malam tadi sangat happening. Cerita2 yang tak pernah habes untuk diceritakan. Maklumlah, ada kawan2 yang memang 10 tahun tidak berjumpa. Bagi saya, Aliza Ali dan Bob memang tak juma lansung lepas sekolah. Yang lain2, ada juga jumpa di kenduri kendara. Paling tidak pun, kamu berjumpa pada perjumpaan khas 9600 untuk Munirah tidak lama dahulu.

Food adalah sedap. Goodie bags juga seronok. But, Mimi is highlight of the nite, sebab dia pakai baju kuning hijau itu ke reunion semalam. Sangat nolstalgia! Dan, Mimi akan bernikah on this coming christmas. Semua orang macam nak pergi sebab semua orang macam nak tengok Mimi as pengantin tersipu-sipu di atas pelamin.

Saya telah menjadi blogger "hampeh" dengan tidak membawa kamera ke majlis malam tadi. Haha. I am waiting for the girls to upload the pictures utuk ditampal di sini. I am truly sorry for that.

Nway, million thanks to the organizer; Atie, Aliza & Kaydotte kerana telah menjadikan reunion ini menjadi realiti. Lepas ni, tunggu reunion untuk 20 years pulaks. Hopefully boleh kembali ke sekolah. :)

Sekian.

2 comments:

dayot said...

Jelesnya Tim!
Dapat rasakan 'kehappening-an'nya.
Nanti dah dpt gbr,upload byk2 tau!

SITI said...

haha. takpe, lain kali kau balik, aku buat reunion, ok.

Tgklah gamba2 kat FB tu. Tapi, yg upload azraa, qistin dan senah je. Aku tunggu jugak yg lain2 ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...