Saturday, April 30, 2011

Will & Kate 2011

Hari ini hari Sabtu. Dalam seminggu ini, saya telah berkira-kira untuk menonton TV pada pagi sabtu ini. Mahu nonton siaran ulangan perkahwinan diraja. Sebab saya sangat pasti saya tidak dapat menonton siaran lansung.

Namun, semalam, saya telah dapat menontonnya secara lansung di opis. Hehe. Sedang sambil-sambil buat keje tu, pasang jer royalchannel kat youtube. Suka sangat. :) Dan, sekarang sedang nonton lagi. 

Tapi, sume pun pelik, mengapa saya excited sangat nak tengok. Saya pun tak tahu nak jawab. Suka jelah. Memang suka pun tengok perkara-perkara macam ni. 

Dan, majlis wedding kali ini sangatlah chanteks. Kalau tak sangat sempurna pun, it was almost perfect. Semua pihak pun memuji gaun pengantin itu. Memang chanteks. Saya cuma agak terkejut, rambut Kate tidak didandan rapi, hanya dilepas bebas. Ya, masih chanteks. Less is more. Cuma...

Dan lagi, Kate itu bagai telah sangat bersedia menjadi kerabat diraja. Dia senyum dengan manis dan melambai tanpa henti. Owh, dan tidak boleh dinafikan juga, dia sangatlah sedang gembira amat sangat dilamun cinta. Juga, fakta bahawa dia make up diri sendiri itu adalah amat mengagumkan. Sangat!



Tahniah untuk mereka. Semoga kekal hingga ke akhir hayat.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...