Wednesday, April 20, 2011

Bendera

Mula-mula mahu jadikan entri wordless. Tapi, mahu tulis panjang-panjang. Maka, tak jadilah wordless. :p


Mula-mula lihat blog traffic ini, sangat suka melihat bendera negara Siam itu. Suka, mahu Like ratusan kali. Tapi, rupa-rupanya ada satu bendera negara lain yang terselit di situ. Warnanya sama, cuma jalurannya saja yang berbeza. Ya, ia dari negara Belanda. Hehe. Terima kasih kepada kak Roni yang sudi baca blog saya ini lagi.

Million of thanks juga kepada budak-budak negara Siam itu yang datang. Ada juga datang dari Phuket (tiada dalam gambar). Siapa entah. Tak ingat pula saya ada yang cakap kampung halaman mereka dari Phuket. Yang saya ingat ada dari Pattani. Boom! :p

Ya, satu lagi entri lagha.

Tidak. Tidak mahu tulis tentang politikus. Tentang Sarawak. Tentang email percuma. Adakah ada mana-mana negara lain yang buat begitu? Atau Malaysia ini benar-benar mahu menjadi satu-satunya negara dalam dunia dalam semua perkara? Adakah?

Tidak mahu juga menulis tentang kesakitan kepala yang sangat menyesakkan ini. Rasa mahu belah kepala, letak apa sahaja yang menyebabkan kepala ini berdenyut-denyut tidak tentu hala itu, dalam peti ais. 

Hanya mahu riang dengan jalur-jalur bendera itu, yang selepas ini mungkin tidak akan berlaku lagi, kerana tidak akan menulis lagi tentang makmal Siam yang cantik itu. รัก! 

Sekian.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...