Tuesday, December 21, 2010

Penutup Kenduri Kawen 2010

Last week, saya telah ke kenduri kawen yang terakhir bagi tahun 2010 ini. Kenduri kawen Nizam, di Bertam Jaya, Melaka. Takdelah jauh sangat, encik KBH. Dalam satu jam setengah sampailah.

Ramai yang kawen tahun ini. Saya pergi kenduri Idayu, Awis, Nadia, Ema, Aril, kak Ad, dan Nizam. Ada lagi rasanya, tapi tak ingat. Nanti tulis lagi. Banyak juga yang saya tak dapat hadir. Banyak sangatlah. Especially, kawan2 sekolah.

Semasa dalam perjalanan, sempat juga saya mengira rakan2 yang belum kawen, yang wajib saya hadiri. Tidak ramai, tak sampai sepuluh pun. Tapi, itu kawan2 lama. Kawan2 sekolah dan kawan dekat uiversiti. Kiraan kurang dari sepuluh tidak termasuk kawan2 baru dan kawan2 akan datang terutama kawan2 di tempat kerja.

Nizam ini, kawan saya di UKM dulu. Sama2 gaduh, sama2 kerja keras. Haha. Pelik betul Nizam asyik cakap, "I am a married man" pada hari itu, walaupun duduk sebelah mak mertua. Apsal entah.



Juga maafkan saya kerana gambar di atas menunjukkan seperti saya terlalu gembira. Apsal entah.

Tahniah kepada semua rakan2 yang telah mendirikan rumah tangga. Semoga kekal hingga ke akhir hayat.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...