Sunday, August 01, 2010

Pindah

InsyaAllah, esok saya akan berpindah. Ini bermakna saya akan meninggalkan KLCC, Genting yang bersinar2 setiap malam, dan HKL yang ada di depan mata ini. Dan, The Mines terbentang luas untuk saya di tempat baru nanti.

Saya juga telah berjaya memberikan buah tangan kepada ustaz yang ajar saya berzanji di mesjid Kg. Baru. Ustaz saket sebenarnya dan ditahan di wad KBMC. Saya hanya sampaikan kepada anaknya. Sayu benar hati saya untuk meninggalkan kawasan ini terutama masjid itu. Saya akan solat Terawih di masjid lain tahun ini. Tadi, saya telah dapat solat Maghrib dan Isya' di sana. Terima kasih kepada Fairuz yg sudi temankan saya. Terima kasih juga kepada makcik2 yang ada tadi. Gonna miss all of them. Owh!

Doakan perpindahan saya esok berjalan lancar.

Btw, saya mahu cari seorang rakan serumah. Emak saya sangatlah garang, tidak bagi saya duduk sorang2. Just be a good girl, maka, sudah boleh jadi housemate saya.

Ramadhan yang hampir tiba ini telah membuat hati saya benar2 sayu.

2 comments:

najat said...

hoho...
tak sabar nkg umah akak...
:)

Nida Shaari said...

jaga rumah baik2 ya ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...