Thursday, July 29, 2010

ya.benar.terlalu

Saya mahu tulis kali ini, hanya kerana saya mahu menulis.

Mudah benar saya suka seseorang hanya selepas dia memberi tiga perkataan itu. ya.benar.terlalu. Haha.

Saya pernah suka satu orang lepas dia balas " langit biru, aku terharu". Ya, cerita lama. Sejarah lama. Tapi, sukalah. Waktu itu. :p

Kali ini, saya sangat tersenyum selepas tiga perkataan itu, "Ya. Benar. Terlalu."

Bukan angau. Tapi, benci diri sendiri. Haha. Ya. Benar. Terlalu.

On the other notes, Miss Ah Li* perasan saya terlalu banyak sebut satu perkataan ini, lately. Maka, word of the month, ialah, huru-hara. :p

Dan, hari ini saya telah jumpa satu kes satu dalam seriboo. Which is agak menakutkan. Plus kasihan. Tapi, esoklah saya cerita, k.

Huru-hara. Ya. Benar. Terlalu. Terlalu huru-hara.

:p

*bukan nama sebenar

2 comments:

amiza said...

tim, aku masih ingat cerita kau tu..langit biru, aku terharu..:)

SITI said...

haha. seems like aku citer kat ramai orang. haha.

lalalala.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...