Wednesday, June 02, 2010

Sobhan Allah

Telah lama saya cari lagu ini. Saya rasa suka lagu ini bila kali pertama saya dengar di radio. Kemudian, DJ radio tersebut akan mainkan setiap jam2 hari Jumaat. Saya akan pastikan saya dengar radio saat itu. Ketika itu, saya tidak jumpa lagi tajuk dan penyanyi lagu ini. Pernah saya bersungguh2 mencari, seharian saya cari. Saya telah rekodkan lagu ini di telefon saya dari radio. Kemudian, saya perdengarkan kepada sepupu saya yang pernah belajar Arab, juga tidak dapat dia kenali. Saya beri mesej di FB DJ radio, juga tidak dapat dia pastikan yang mana satu lagu yang saya cari. Saya kira sudah hampir setahun saya mencari. Akhirnya... Selamat mendengar, rakan2. :)


Sobhan Allah oleh Tamer Hosny

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
رضيت بالله ربا ورضيت بالاسلام دين
ومحمد صلى الله عليه وسلم
نبيا ورسولا
حبيب الله
واشرف المرسلين
اللهم اني لك صمت وعلى رزقك افطرت وبك امنت
وعليك توكلت ذهب الضمئ وابتلت العروق وثبت الاجر باذن الله

2 comments:

KHBH said...

Tumpang men"download" lagu ini juga ye...thanks for sharing

SITI said...

sama2. i'm currently addicted to tamer hosny's song! ulang repeat dengar 100 times sudah. huhu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...