Wednesday, January 27, 2010

Stumble! Semasa Buhsan

Saya mahu menulis tentang sesuatu ini. Mungkin ada orang yang dah lama tahu. Mungkin ada yang tidak pernah tahu. Maka, saya ini sedang memberitahu orang yang belum tahu. Saya pun baru sahaja tahu beberapa minggu yang lepas.


Satu hari sedang rasa buhsan. Ingin menulis blog, tidak ada idea. Ingin menulis tesis idea tidak keluar. Haha. Maka, melayari laman sesawang. Tiba2, seperti ada banyak logo2 yang kecil itu. Kamu semua perasan tak? Jadi, saya pun telah menekan salah satu logo2 kecil yang ada itu.

Stumble!

Saya sebenarnya tidak tahu bagaimana nak cerita tentangnya. Tapi, setelah mendaftar, saya telah diminta muat turun toolbar. Selepas muat turun, blur kejap. Huhu.

adalah tidak nampak pula. sila klik gambar untuk lebih nampak.

Tapi, kemudian, makin tekan sahaja. Tekan sahaja butang Stumble! yang berwarna hijau itu. Akan keluar website yang menareks. Ada yang sangat menareks. Sangat kagum juga. Seperti laman web ini.

Jika anda suka juga website tersebut, klik sahaja butang I like it! itu. Jika tidak suka, tekan butang tidak suka itu.

Setakat ini, banyak website yang telah saya kagumi. Jadi, jika anda tiba2 buhsan, silalah.

Saya tidak sempat pula mencuba logo2 kecil yang lain itu seperti diggit dan delicious itu? Kamu tahu?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...