Wednesday, May 13, 2009

KTSN 4

Saya telah pindah daripada KTSN 1 ke KTSN 4. Asrama di KTSN 1 akan dinaiktaraf. Maka, asrama perlu dikosongkan segera supaya kerja2 naiktaraf dapat dimulakan segera dan dapat siap sebelum pelajar baru masuk untuk memulakan sesi 2009/2010 nanti.



Di KTSN 4 ini, tiada talian internet 24 jam. Dalam pada gundah dan resah, saya sebenarnya bersyukur kerana sejak akhir2 ini, saya terlalu leka melayari internet. Ia memang menyeronokkan. Dapat mengetahui pelbagai perkara baru setiap hari. Juga dapat mengetahui maklumat terkini dengan segera.

Saya akan berusaha mengemaskini blog sedaya mungkin. Saya berterima kasih kepada semua yang datang ke mari, membaca perkara2 picisan yang saya tulis ini. Ya, membaca blog orang lain terutamanya strangers yang menghadapi hari2 susah mereka, membuatkan kita akan mudah untuk merasa syukur dengan kehidupan yang kita ada. Owh, saya mahu tulis juga di sini, ada orang search "merasa bahagia" beberapa minggu yang lalu dan menjumpai blog saya. Comel, kan? Ahaha.

Dan juga, apa yang berlaku di Perak sangat mendukacitakan. Terlalu.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...