Saturday, October 25, 2008

Corat-Coret

Saya mempunyai beberapa link di sidebar blog saya ini, terdiri daripada adek2 saya, rakan2, dan beberapa orang yang saya kagumi penulisan mereka. Pagi ini saya rasa tertarik dengan beberapa entry. Maka, saya rekomen kepada kamu untuk membacanya, in case you haven't.

Sila lihat gambar2 graduasi adek2 kembar saya di sini. Saya ingin menulisnya sendiri. Tetapi, mereka sangatlah kedekut untuk memberi secebis gambar2 itu. Nway, tahniah kepada mereka. Dan, saya sekeluarga tidak sabar2 menunggu hari graduasi dan pentauliahan adek lelaki kami. 2 tahun lagi. Hehe.

Sila baca di sini tentang kesedihan guru saya tentang salah seorang jirannya. Pasti ada sesuatu yang boleh kita lakukan.

Sila baca di sini, jawapan Tun Mahathir tentang isu Datuk Shah Rukh Khan. :)

Sila baca di sini tentang luahan hati rakan saya yang mendapat teman sebilik di hotel yang agak (sangat) pelik.

Sila baca entry rakan saya tentang satu website; yang saya rasakan cukup berbahaya.

Sekian. Selamat berhujung minggu.

4 comments:

En Kid said...

thanks link tu..
tapi pas baca mmg cuak la..
huuhuhuu..
cmne la nak amek tindakan tu..
huhuhu..

SITI said...

en kid: ku fikir kamu dah luper dtg ke blog ini.:P

Ya, risau jugaks. Akan ku lakukan apa yang termampu.

Marliza Radzi said...

minggu lepas saya sudah baca entri rakan anda mengenai teman sebiliknya itu dan telahpun ketawa terbahak-bahak dek ke-witty-an dia.

juga telah baca komen Tun M tentang SRK. bijak betul beliau itu.

nanti saya baca tentang website berbahaya. seperti menarik.

SITI said...

kak Yanti: Hehe. Tulisan Nella itu mmg sungguh menarik. Boleh jadik cerpen. Haha.

Tun M sgt bijak bestari. Sangat rindukan dia

Website itu agak menarek, tapi lebih kepada menakutkan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...