Wednesday, October 29, 2008

Gala Alumni 2008

Sabtu yang lalu, berlansung sudah Majlis Gala Alumni 2008 anjuran persatuan alumni kolej saya. Rasa2ya tak banyak perkara yang pelik2 berlaku. Cuma, ada perkara2 yang dikategori sebagai "saat2 akhir". Saya hadir bersama dua orang adek saya.


Saya pasti majlis ini akan diadakan pada setiap tahun. Maka, saya menyeru kepada rakan2 alumni yang lain agar terus menyokong aktiviti yang akan diadakan oleh Persatuan Alumni Kolej Aminuddin Baki, UKM ini. Kesedihan teramat sangat di hati ini bila mana rakan2 yang telah berjanji ingin hadir tidak kunjung tiba hingga akhir majlis.

Saya tidak berniat untuk menulis panjang kali ini. Maaf.

2 comments:

Anonymous said...

To TiMmY,AmiraN,KiDdo,MikeY and beloved frens..

I'm so sorry couldn't attend the Gala Alumni Dinner..

Hati terusik at first lalu membawa lara hati utk tidak pergi (padahal sudah membeli kain tuk dibuat baju di angsana)..

Seminggu sebelum gala, mmg niat mahu pergi, akan tetapi terdapat aktiviti keluarga yang wajib dihadiri pada 26/10/2008.

3 hari sebelum Gala, company kesayangan ku announced akan mengadakan aktiviti tahunan iaitu *StockCount* pada 25/10/2008.

maka, itu lah sebab2nye kenapa tidak dapat pergi..

Hajat dihati ingin pergi berDua..next time maybe..

Sorry

='(

SITI said...

Ermalina: Ya, maaf diterima.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...