Friday, May 30, 2008

bLoG

Saya telah mengemaskini paparan blog saya. Wpun tidaklah berubah banyak pun, tapi saya telah menambah pautan ke blog2 lain. Saya tahu, blog ini tidaklah sepopular blog Marina Mahathir, tapi, saya tahu ada yang membacanya. Itu sudah buat saya rasa gumbira setiap hari dan memberi saya semangat untuk menulis. :)

Saya telah menambah satu kolum, Rasa Suka. Blog2 itu adalah antara blog bacaan harian saya, yang saya jumpa/ terjumpa secara sengaja mahupun tidak sengaja; dan rasa suka untuk membacanya. Tapi, yang pasti bbrp orang di situ adalah kawan kak Yanti, yang semuanya mengaji ilmu undang2. Saya dengan ini mohon izin meletakkan pautan itu. Izinkan saya, ya. :) Saya hanya silent reader bg kebanyakkan blog2 dalam Rasa Menarik dan Rasa Suka itu. Tapi, pernah juga memberi komen. Dan, hari ini rasa gumbira kerana ada orang sudah menjengah ke sini. Saya tak tahu mengapa, tapi ia boleh membuat saya tersenyum riang. Ahaha. :D

Dan, satu orang kawan saya juga, Tajul Salman Hasan, telah memulakan penulisan blognya. Rajin2lah update, ya! :P

Saya juga telah membuang gambar kromosom yang indah itu dari blog saya. Saya bukan sudah tidak mencintai kromosm lagi. Cuma, saya rasa segan, kerana saya belum lagi menunjukkan rasa kecintaan pada kromosom itu dalam blog ini. Saya belum lagi menulis tentang kromosom dengan tekun, supaya ramai orang dapat melihat keindahan kromosom terutamnya kromosom manusia. Saya akan lebih berusaha kerasa lagi, untuk menulis tentangnya. Cuma, apabila ingin menulis fakta, perlu lebih berhati2, supaya tiada kesilapan fakta. B)

Semuga saya akan terus diberi ilham dan kekuatan untuk menulis di ruangan maya ini. Ameen. O:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...