Friday, February 15, 2008

15022008

Janganlah...
Sebut lagi kata2 itu...
Kerana...
Ia hanya seperti mencabar saya...
Saya tidak berapa gemar untuk mendengarnya daripada awak...
Dan lagi...
Saya tidak mahu kehilangan awak sebagai kawan...
Saya tidak mahu buat awak membenci saya...
Kita sangat kawan dan awak adalah kawan yang baik...
Dan lagi...
Kanak2 riang itu sangat mengajar saya...
Erti "Mempermain dan dipermainkan" ...
Maka...
Di saat ini...
Saya sudah agak sukar untuk menerima perkara2 seperti itu...
Tolonglah...
Jangan sebut lagi perkataan itu...
dan kata2 yang sekelompok dengannya...
SEKIAN.

2 comments:

Sahalfikri said...

sedap sajak ni..
simpan elok2 setiap sajak gini sbb ada tmpat utk karya ini diterbitkan..

satu yg lahir dr hati biasanya menyebabkan hati org lain terasa enaknya karya itu..

SITI said...

Sajak? Huhu. Ini adalah luahan rasa yang nak letak byk titik2 noktah (instead of letak satu jer). Anyway, thanks. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...