Friday, August 10, 2007

Bangang?

Semalam buat nakkal sket. Entahlah. Takut pulaks kene balasan tuhan. Mohon diampunkan dosa. Ameen...
Saya rindu oranglah. Saya rindu suara dia. Senyum dia. Nakkal dia. Sungguh. Saya rindu dia yg baik kpd saya. Mungkin sbb progestrone sdg sgt meningkat dan bersedia. Jeng jeng jeng. Huhu...
Saya rasa nak pulang ke rumah. Saya sgt boring dgn kebangangan orang2 di sekitar saya. Saya cuba memberi idea yang baik, memberi kepelbagaian, tp mereka rasa mereka dah cukup hebat dan mengabaikan saya dgn iritating nyer. Maka, fav word of the week, BANGANG. Wpun mcm tak bagus, tp, itulah perkataannya...
Disebabkan tahap keboringan saya itu, saya telah pergi ke syarahan umum di Canselori. Saya suka berada di majlis ilmu begitu. Rasa sgt bagus dikelilingi oleh org2 hebat. Saya akan rasa kerdil sbb mereka sume org2 hebat...
Saya harap Tuhan akan mengurniakan perasaan kecukupan kepada saya. Juga perasaan2 mahmudah yang lain. Doa saya untuk hari ini, 100807. Ameen.

1 comment:

Anonymous said...

rindu orang=+30, rasa bengang=-10, syarahan umum=+10 hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...