Wednesday, August 08, 2007

080807

Menulis lagi. Perlu keluarkan perkara2 dari sistem tubuh. (Get things out of my system)

Erm, hari ni bermula dgn mengumpat. Penat betul marah2 di tengah malam tadi. Konpius betul apa nak buat. Diakhiri dengan tidur pukul 3 pagi.

Bangun dengan sgt ngantuks. Maka, memilih utk tidur semula. Ttiba, mimpi. Indah? SGT INDAH. Sebenarnyer, bukanlah sgt Indah. Tp, saya jumpa "dia" dalam mimipi itu. Dia bermanja dgn saya. Saya rasa gembira. SGT. Saya terus bangun dan tersenyum. Ihiks.

Bersiap sgt lambat. Berjumpa pula dgn org opis. Berborak2 dan sampai di makmal sgt lambat dan sgt ngantuks. Tp, berjaya juga buat kerja makmal. Jam 12.30 tgh hari, SIAP. SUKA!

Dan bermulalah episod duka. Saya ke kantin. Ttibe perasan tak bawak kunci. Apb naik atas, mmg kunci ttinggal dalam bilik. Sgtlah sedih. Org2 lain yang ada kunci sume pun takde kat lab. Apakah? Erm, selepas puas telefon ke sana ke mari, akhirnya saya perlu tunggu sehingga pukul 4 ptg utk dptkan kunci. :(

Saya terus tidur. Bangun, jam 2.30 ptg. Dan terus menekan2 keyboard ini. Sehingga sekarang. Melihat dia "di atas talian". Dia sudah tukar "sendirian". Saya rasa mcm sesuatu. Erm..... saya rasa mcm nak betulkan sesuatu, tp tak berjaya. Heh. Marah? Taklah.

Awak, bukan 7 years ago lah, 7 years ahead. Heh.

Erm, jam 3.41 p.m, saya sudah mendapat kunci. Bolehlah saya pulang. Berehat. Dan esok, dtg awal ke lab. Saya ingin lihat kromosom. :)

Doa saya, semoga saya jadi orang yang baik. Ameen.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...