Monday, July 16, 2007

melengkapi

... man and woman will not understand each other, because they will complement each other...

betul? aku terlintas ayat ni dah lama dah... cume sekarang, aku semakin mengakui kebenaran ayat ini. kadangkala kita rasa sgt penat nak faham lelaki, kan? tp, sebenarnye tak payah faham pun takpe. haha

aku kat library ni. kunun2 busylah buat keje. tp, tidak boleh melupakan dia. rasa mcm nak tgk frenster dia ulang2 dan ulang2 lagi. marah betul kat diri sendiri. sekarang sgt berbelah bagi. half of myself sgt boleh sayang dia lagi dan bertambah2 lagi. the other half kata, "cukuplah kene tipu dgn dia, tak larat dah". dan tiba2 ada suara baik berkata, " dia menipu atas alasan yang sgt munasabah. dia dan menipu mcm dah tak bleh dipisahkan. sbb dia mmg dah lama buat keje ni. dia bukanlah menipu utk buat perkara yg sgt jahat. cuma kita mmg tak bleh terima, sbb bg kita menipu itu mmg jahat." macam mane? apa nak buat? tak payah faham pun apa yg dia fikir, sbb mmg kita tak akan faham.

biarlah lagi seminggu dua. tgk je apa yg akan berlaku. bukanlah marah. cuma konpius. sungguh.

erm, aku menulis kat sini semula sbb ttibe ANNE, kawanku yg jauh di mata dekat di hati itu sudah menemui blog ini dan membacanya dan memberikan komen. sungguh gembira rasa dihati. SGT!!! huhu. thanks, my friend! Miss u, luv u!

sgt rindu kamu semua... zaman sekolah itu... tak de kromosom Y yg kunun2nyer gagah itu, kan?

1 comment:

Anonymous said...

Jiwangla tim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...