Sunday, February 17, 2013

Risikan

Entah di mana mahu bermula. Saya tulis lambat kerana tidak tahu bagaimana untuk tulis. Juga gambar tidak ada pada saya. Nanti saya update dengan gambar.

Bermula 25 Disember tahun lalu. Terus melangkah laju. Jadi, satu "pacakan" ditanda. 12 Februari 2013.


Bercerita tentang majlis adalah sangat warna-warni. Sangat-sangat. Saya minta maaf, tapi saya akan update lagi dengan gambar. Sebab, saya gagal menyusun ayat. Biarlah gambar-gambar yang berbicara nanti.

Kemudian, dengan riangnya saya membeli, memula langkah untuk mencatat setiap satu.


Sesungguhnya, banyak persediaan perlu dilakukan. Terlalu banyak. Persediaan mental juga sangat diperlukan. Apatah lagi, segala-galanya nampak seperti melangkah laju.

Saya mohon doa dari kalian semua, agar Allah permudahkan urusan ini. Amin.

1 comment:

kbh said...

tahniah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...