Tuesday, January 25, 2011

25012011

Saya sedang tunggu timing untuk detach cells. Please pray for me supaya harvesting hari ini berjaya. Hari inii sudah masuk dua puluh lima haribulan, saya masih gagal.

Saya sangat mahu update blog. Ada beberapa cherita saya perlu tulis, supaya saya tidak lupa pada masa akan datang. Tapi, saya telah memilih untuk ke HKL pada wiken yang lalu kerana mahu susun-susun kromosom. Jadi, blog ini telah terabai. 

Tapi, saya sedang update sekarang ini, kerana Ros sudah asyik komen di entri-entri yang lama. Semalam saya SMS dia, dia kata dia kurang kerja, lalu hari-hari pun buka blog saya. Jadi, hari ini saya update walaupun rambles.

Bos saya ada tiga. Sekarang tiga-tiga pun pening sebab nampak saya main-main. Saya pun tak tahu nak cakap apa dah. Saya rasa saya tak boleh cakap apa-apa lagi pada mereka. Hanya perlu kerja sahaja. Kalu tak, nenti kene pecat. Atau lebih teruk lagi, akan kena jual di Hat Yai. Nangis!

Hajat di hati mahu update 3 entri sekaligus minggu ini, tapi belum berjaya. Kalu hari ini berjaya dapat kromosom, mahu saja esok cuti. Nak pegi celebrate. Lagipun, hari ni gaji akan masuk.

Ok, dah. Cik Ros, awak bolehlah komen entri baru. Sekian.

2 comments:

KBH said...

Semoga berjaya....

ros said...

ok la 2 kne jual kt hat yai...bleh melancong skali..nape ckit sgt update blog ni..cite2 psl lab kt sne xde ke?? cite psl bos dh bli laptop sorg sebijik..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...