Wednesday, December 23, 2009

Rindu


Saya merasa rindu. Saya fikir saya rindukan seseorang. Puas saya guling2. Haha.

Tapi, hari ini, bila saya buka kembali koleksi gambar2 chumil kromosom saya, saya tahu saya merindui kromosom yang amat sangat. Tengoklah gambar di atas itu. The signal adalah sangat2 chanteks. And the DAPI juga. Owh. Saya memang dah lama tak ke makmal, tidak juga ke HKL. Saya duduk membaca2 sahaja di bilik. But, lately saya baca artikel tentang aCGH. Kurang gambar kromosom yang chanteks. Juga baca tentang kerencatan akal. Gambar kanak2 sahaja yang ada.

I really miss it. Esok akan ke makmal walau apa pun yang terjadi. Hehe.

Mahu letak gambar banyak2lah. Kalu pandai tekalah kromosom nombor berapa. Hehe. Kalu betul, saya boleh bagi hadiah. Ya, semua kromosom manusia. :) Owh, hakcipta terpelihara, k. Sila beri kredit jika mahu merompaks.


*hugging*

*sulking*

*kissing*

*ronggeng*


7 comments:

amiza said...

tim, betulke rindu kat kromosom?ke rindu kat org lain ni??

ultimatecass said...

chromosomes segala glow in the dark eh? tim tengah rindu? takpe, rindulah. at least rasa something kan, dari tak rasa apa apa macam batu.

SITI said...

amiza;
betullah. aku tak tipu. kau tak rasa ker kromosom aku itu chantek2 dan memikat hati. haish.

atie;
my chromosomes tak glow in the dark. tapi, i need to screen them in the dark. its light-sensitive. kalu kene cahaya, nanti signal dia, yang warna merah dan hijau itu, akan faded.

atie, jom pegi zoo. haha. tiba2.

ultimatecass said...

omg. aku pun teringin nak pegi zoo. was thinking about it. dekat sangat dengan rumah aku. nak ajak anda semua pegi panjat batu caves juga sebenarnya. tapi now cuti sekolah. zoo mesti penuh. and aku tak suka budak budak so macam not quite a good idea.

SITI said...

atie;
panjat batu caves? kamu kene tambah berat badan dulu, k. Haah, sekarang cuti sekolah, ramai kanak2. Nanti dah abes mereka cuti, kita pegi, k.

ultimatecass said...

kalau panjat batu caves, badan tak berat maksudnya kaki lebih ringan untuk panjat sampai atas kan? hahahah
tapi aku sebenanrnya tau nanti aku gayat gila nak turun. mungkin kena turun pelan pelan sambil duduk atas tangga. batu caves cuti sekolah tak ramai kan?

SITI said...

Atie;

aku risau nanti lepas dah naik batu caves, berat kau tinggal 20 kg. silalah tambah berat badan sebelum naik. cuti sekolah dah nak abis pun. nantilah kita naik, lepas aku siapkan thesis. :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...