Tuesday, October 27, 2009

27102009

Owh, hari ini. Saya berblog dari makmal ini. Haish.

Saya tidur awal semalam. Jam 10 dah terlelap. Tapi, jam 12 saya terjaga, sbb mimpi yang sangat memenatkan. Saya mimpi saya gaduh dgn aunty saya. Terjaga, saya terus istigfar banyak2. Lega saya, ia hanya satu mimpi. Tak sanggup saya mengharungi pergaduhan seperti itu.

Saya kembali tidur. Tapi, setiap 2 jam, saya terjaga. Jam 2. Jam 4. Jam 6. Terus saya bangun subuh. Mengadap laptop. Saya breakfast jam 7. Kemudian, saya rasa mengantuk semula. Saya tahu saya tidak mendapat tidur yang lena. Saya tertidur lagi.

Bangun, dan mandi. Sampai di makmal, enchek makmal terlupa akan SMS saya untuk hidupkan suis water bath. Haish. Saya kena tunggu hampir sejam, baru boleh buat keje. Tiba2, rasa lapar. Jadi, pegi kantin. Tiba2, makan sup tulang dengan roti. Sedap, tapi rasa gemuk pula.

Saya buat keje. Tapi, keputusannya hampa. Ya, kromosom buat saya hampa hari ini. Tidaklah gagal secara keseluruhan, tapi tak chanteks untuk mencapai standard yang diperlukan. Haish.

Rasa down. Rasa sedih. Rasa nak gula2.

2 comments:

ultimatecass said...

*big hugs*

aku tak ada gula gula nak bagi tapi aku boleh bagi virtual hug. sila rasa di-hug-ged ya?

btw, makan roti dengan sup pun can rasa gemuk ke?

SITI said...

atie;

Thanks. Aku betul2 rasa ni, di-hug-ged oleh kamu. Kamu pun jangan sedih2, ya.

ya, gemuk. Sbb makan dengan berkeping2 roti. Like, berkeping2, sampai tak tahu dah berapa keping. Haha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...