Tuesday, July 28, 2009

update

saya mahu update blog ini. sungguh, saya mahu update. Tapi...

saya gagal menyusun perkataan.

saya mahu cerita tentang positive case yang saya dapat, tapi saya perlu pergi jumpa doktor dan patient dulu.

saya mahu cerita satu kejadian yang memalukan pada jam 1 pagi, tapi ia sungguh memalukan sampai tak reti nak cerita side yang tidak malu.

saya mahu tulis tentang cerita liar yang ada dalam inbox handphone saya, tapi saya rasa kelakar dan tak reti dah nak cerita.

saya nak tulis tentang yasmin ahmad, tapi ramai orang tulis. deyrang dah tulis apa yang saya mahu tulis, maka kamu sume boleh baca saja di sana-sini.

saya mahu tulis tentang sepupu saya yang telah berbelanja besar, tapi saya takut dia marah pula. :P

saya....

saya tak tahu. saya cuma mahu update saja. saya jeles dengan org2 yang telah update hari ni. saya juga gumbira sebab boleh baca apa yang mereka tulis.

sekian.

5 comments:

dayot said...

tim,update la selalu.boleh dibuat teman kat ofis dikala boring2 ni:)

najat said...

wohoho...
jgn tulis pasal itu yer...

SITI said...

dayot;
baiklah. aku akan berusaha update selalu.

najat;
awak eh sepupu kiter tu?
hehe...

Batik Heaven said...

Salam Tim & Friends!

Come visit our batik blog! :D

http://batik-heaven.blogspot.com/

SITI said...

kak Yanti dan kawan2;

dah melawat dah, cuma blom ada bajet nak membeli. tapi, pasti akan membeli satu hari nanti.

PASTI!
:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...