Wednesday, May 06, 2009

Minat Kamu (bahagian kedua).

Saya seperti ingin menyambung kemerapuan semalam. Maafkan saya jika anda membencinya.

Ingin saya jelaskan di sini, meminati seseorang bukanlah sama perasaannnya dengan mahu kawen dengan seseorang itu. Minat satu orang penyanyi, tak semestinya sampai mahu jadikan dia seperti pasangan hidup. Jika begitu, manusia yang sudah ada pasangan tidaklah boleh meminati satu orang artis.

Satu ketika dulu, ramai orang minat Mawi. Maka, bila keluar sahaja cerita buruk, semua orang seperti tidak mahu percaya. Semua orang marah2 kepada orang yang memberi cerita itu. Jelas, ramai orang tidak mahu mendengar cerita yang buruk2 tentang orang yang mereka minati.

Menyukai orang sehingga tahap mahu kawen adalah telah bersedia untuk menerima segala kelemahan dan kekurangan juga keburukan orang itu. Maka, perlu mencari kekuatan diri sendiri, kerana suami isteri adalah saling melengkapi.

Sekian.

p/s: saya berjanji tidak akan menyambung kemerapuan ini lagi pada hari esok. =)

4 comments:

eMa in the LaLaLand said...

ah!sudahla kau..
bila aku ckp kau tidak mahu percaya..
bile awis cakap kau terus tulis entri tanda setuju...

sampai disini sahaja hubungan kita tim..

huh!

Merah Silu said...

aku setuju...aku setuju...btul kan cik ct...

En Kid said...

eh..ape hal pulak ema n tim ni...
sabar2...
ada perkara perlu penjelasan secara kritikal...
cheerss~~!

SITI said...

ema;
haha, kau tiru ayat aku. Sudahlah kau. Tapi, ayat tu pun aku tiru dari neila. Best kan ayat tu.

merah silu aka encik faizal irazid;
selamat datang. Erm, apa yang kau setuju eh? Aku musykil.

En Kid;
cheers!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...