Friday, November 07, 2008

Farid's Birthday

Hari ini, 7 November, hari lahir adek lelaki saya yang seorang itu, Farid. Dia genap berumur 19 tahun hari ini.


Dia kelihatan sudah besar. Betapa masa sungguh cepat berlalu. Kak Yanti ingat lagi tak dulu2 dia datang dorm carik kita? Haha. Dia sangat kecil masa itu, kan? Kini, adek lelaki saya yang seorang ini sedang mengaji di Universiti Pertahanan Nasioanal Malaysia dalam bidang sains maritim, juga menjalani latihan sebagai tentera laut.

Happy Birthday, Farid!

Kami sekeluarga mengucapkannya dari kejauhan. Saya sekeluarga dan saudara mara yang lain kini menginap di Pan Pacific Johor Bahru sehingga ahad ini untuk menghadiri majlis perkahwinan sepupu kami yang chanteks itu. Ramai juga sepupu2 lain yang sedih tidak dapat hadir kerana punya exam paper. Dan lagi, 3 orang adek2 sepupu saya sedang bersedia untuk menjalani SPM. All 'da best!

6 comments:

Anne said...

wpun ko tanye kak yanti,tp aku pun nk jwb!

ye tim, dulu adek ko mmg kecil shj,dtg dorm carik ko! hehe

SITI said...

Anne: Hehe. Farid kata, dia sendiri tak sangka dia akan jadik navy. Huhu.

Marliza Radzi said...

ada eh? hehe. pasti sangat kecil ketika itu!

SITI said...

kak Yanti: haah, dia datang kat kak Yanti dan berkata, "Mana kakak saya?" Huhu.

ultimatecass said...

eh ehhh tim ada adik lelaki besar!

SITI said...

Atie: ya, adek lelaki aku yang seorang ini sudah besar. Haha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...