Friday, October 31, 2008

Grey's Anatomy Season 5

Saya menulis sekadar ingin berkongsi rasa riang saya yang amat sangat sejak dua menjak ini. Tiada niat untuk membibitkan rasa2 cemburu di hati kamu2.

Saya telah mendapat tahu musim kelima cerita kegemaran saya ini akan bermula bulan 9 yang lalu. Maka, awal2 lagi saya sudah beritahu Mike yang baik hati itu. Sekembalinya saya daripada cuti hari raya, saya telah dapat menonton episod sau hingga tiga. Keriangan dikongsi bersama sepupu saya, Ili Najat. :D

Mike yang baik hati itu berkata, boleh download selepas 2-3 hari ditayangkan di USA sana. Di USA itu, jadual episod baru adalah setiap hari khamis malam jumaat. Maka, setiap hari isnin, saya akan beri mesej kepada Mike yang baik hati itu, mengingatkan dia untuk memuat turun episod terbaru. Dan, pada hari selasa, pasti saya dapat menontonnya. Owh, terlalu riang rasa di hati. Pastinya dikongsi bersama dengan sepupu saya itu, Ili Najat :D

Apa yang boleh saya katakan tentang musim kelima ini? Owh, ia tidak pernah membuat saya kecewa. Saya semakin geli hati melihat gelagat Dr. Yang saban minggu. :) Tetapi, saya terlalu rindukan Addison. Owh!

Saya ingin mengucapkan terima kasih saya yang tidak terhingga kepada Mike yang baik hati itu. Saya tahu kamu juga riang melihat saya riang. Haha. :P

p/s: saya sebenarnya ingin berkongsi episod ketiga di sini dgn kamu2 semua, tapi tak berjaya upload pulaks. Sowi...

3 comments:

Marliza Radzi said...

naaaaaaaaak!

ultimatecass said...

tim, aku nampak je gambar GA kat atas tu terus tak baca post ni sbb takut amat ada spoiler!! hahaha

SITI said...

kak Yanti: Hehe. Doakanlah kita punya sedikit kelapangan untuk burn ke CD. Nanti kita bagi.

Atie: aku tak tulis apa2lah. Aku hanya tulis aku RIANG.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...