Saturday, July 05, 2008

Gamba2

Baju bateks felos perempuan yang berbunga2 berwarna-warni. Kami ditugaskan untuk menyerahkan t-shirt kolej, tali tag dan kunci bilik bagi pelajar perempuan.

Baju bateks felos lelaki yang tiada bunga, hanya berdaun sahaja.


Adeks lelaki saya yang telah kurus yang amat!

Zuhri (kanan sekali) yang senang menari, pada pembukaan majlis, dengan penuh gemalai.

Kid Kacak sedang menyanyi Kian. Maaflah, gamba gegar2...

Zuhri dan rakan sedang menyanyi pula. Lagu: Berdua Lebih Baik.


Kid Kacak dan Amiran Buncit pula sedang menyanyi sementelah semua hadirin pulang. Saya tidak tahu lansung lagu yang mereka nyanyikan. Lagunya sangatlah tangkap leleh. Huhu...

SEKIAN :)

11 comments:

Anonymous said...

yeay!!
da upload...Kid Kacak ye...
well.......

Anonymous said...

huhu..

'ADEKS' yang satu..??
yang "dalam" ke yang "luar"..

kesian kat die..kurus sangat ye..!!

Anonymous said...

lebih seronok membaca blog tim & rakan2 drpd menulis blog sendiri :p

Anonymous said...

adush..hehehehe..macam2 komen kali ini..hehehehe..mmm...peningnya kepala aku..huhuhu..

SITI said...

Anon: Ya, Kid Kacak. Enchek Anon, sila pilih satu nama, ye. Jgn Buat saya marah dgn meng"anon"kan diri. Heh!

Kaber: Owh, jgn bagi komen nakkal2 begitu. Ya, kesian dia sudah kurus. Ibu sgt risau.

Enchek pokok: Terima kasih.

Oryza: mengapa puler kau penin? :p

Anonymous said...

Marah die tim..
marah en.anon yang tak mahu pilih nama itu..

owh rambut en.kid sangat cacak~!!
saya suka~!!!

farid sgt kurus..tak perlu risau..
tgk jer tunku ismail (sum1 yang fasha sandha claimed hers.huh~! menci aku)..
dulu mase kanak2 riang sangat chubby..
skarang kurus encem lak tu....

=)

Anonymous said...

hehehe..cik tim..aku pening..pening2 lalat..hehehe..cik anon...kenalkan la diri anda..hahahaha..kan2 cik ermalina kan2..hehehe..cik ermalina juga mungkin chubby masa kecik2 dulu kan?

Anonymous said...

long time no comment...
huhuuh...
sgt takleh trime aku dipaksa menyanyi...
owh...
huhuhu..

klakar btul...

sape en anon?...
en anon...sila kenalkan diri ye...
:)

SITI said...

Erma: Ya, marah dgn anon itu. Ya, rambut Kid cacak buat Kid kacak. Ya, adek aku jd hensem sebenarnya. Haha.

Oryza: cik erma chubby (di pipi) dari dulu sampai skrang. Hoho. Pipi susah nak turun, kan? Heh!

Sensortu caps: Akhirnya kau komen juge. Kau slalu rasa terpaksa rupa2nya. Benarkah ada orang memaksa kau? Hurm...

Anonymous said...

Oryza : Cik ema chubby di pipi mase kecil lagi...
btol fakta cik tim itu..
even skarang cik ema da lari2 atas treadmill mcm hemster maseh lagi chubby pipi ini..
bagaimanakah?

Sesortu Caps : lagu apakah yang tangkap leleh itu?

tim : sebenarnya en,kid nyanyi atas keterpaksaan ke rela hati?


huhu..aku pula penin2 lalat

SITI said...

Erma: entah, tanyelah Kid sendiri. Hati dia, tidak pernah aku tahu, tidak akan pernah tahu pun.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...