Saturday, May 10, 2008

.sebuah.kereta.itu.


Cuba korang fokus kete tu betul2, dekat2. Pelik, kan? Menakutkan juger. Aku ternampak kete ni semasa memandu pulang dari lab. Kebetulan, ada kamera dlm beg, ambil je lah gamba. Nasib tak accident, terlanggar kete depan. Hehe. Gamba ni diambil semasa berada di jalan kat atas terowong SMART. Kete tu takde no plat, dan nampak mcm baru lepas terbakar. Aku jadi takut bila fikir mungkin orang jahat yang sdg memandu kete itu; lari dari polis. Hoho. Tp, kete tu tiba2 hilang dari pandangan. Maka, aku terus pulang dengan penuh tanda tanya ttg kereta itu, Hurm....

5 comments:

Anonymous said...

hohoho...
kenderaan tak berbumper ku rasa...
jangan risau...kenderaan tak berbumper tk makan orang...
:p

aku sungguh penat...
jom g HUPA...
:p

SITI said...

sensortu caps: sume kete pun tak makan orang. :P

ultimatecass said...

hahaha tim! hebatlah kau. aku penah put on makeup, makan, study, and a lot of other things masa driving. tapi tak pernah ambil gambar pusing belakang terus!

SITI said...

Ati: Hoho. Aku ambil gambar tu thru rear mirror. Then, edit sket lah, zoom in; sbb dalam actual gamba ada nampak tangan aku. Hehe.

Kalu pusing, ambil gamba, boleh jadi, orang tu nanti nampak aku ambil gamba dia. Menakutkan saje.

*Kete aku belum tinted. Heh.

Anonymous said...

Owh Tim....hapdet la lagi....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...