Thursday, January 31, 2008

Hari2 terakhir Januari 2008

Perasaan saya bercampur2 hari ini...

Saya rasa gusar tentang perasaan dia kepada saya. Mengapakah dia suka jadi marah2 apabila nampak saya? Adakah dia benar2 tidak sukakan saya, maka dia tidak boleh nampak pun saya, yang akan menyebabkan dia marah2? Atau? Ia menjadikan saya cuba mengelak dari bertemu dgn dia, supaya dia tidak jadi marah2. Huh, saya sungguh tidak faham. SUNGGUH!

Saya juga tidak faham perasaan saya terhadap dia. I have thousand reasons to hate him, but i only can hate the way i like him. Huh...

Saya rasa sgt rindukan kawan2 perempuan saya, dan kehidupan saya bersama mereka. Membaca blog kak Yanti, yg ada tulis "common room blok C", membuatkan diri saya ke sana sebentar. Dan, Ida pula memberi komen di Friendster. Ya, sgt rindu dia, dan Shima, dan Nella, dan Sharlinda, dan Che' Ros dan bilik kami di IKIP itu. Maka, di saat ini, saya rasa ingin menangis, akibat menanggung kerinduan yang amat sangat. :((

Saya rasa penat dan mengantuk hari ini. Saya tidur jam 4, dan terjaga dan tidur semula sehingga jam 8. Huh...

*Updated on 3 p.m: Owh, rakan2 perempuan itu tiba2 muncul seperti memahami rasa di hati ini. Atie telah menemui saya di sini dan membawa saya kepada coretan Nella dan Afzan. Owh, tidak tertahan rasa di hati menanggung kerinduan ini. Ya, Afzan telah sedang mengandung. Tahniah.

5 comments:

ultimatecass said...

ttttttttttttttiiiiiiiiimmmmmmmmm!
*peluk cium*

SITI said...

Ati? Apakah? Kau menambah rindu di hati aku sahaja. Huh
*hugsandkisses*missuloveu*

ultimatecass said...

rindu jugaaaaaaaa! hehehe

Anonymous said...

seronotnyer.... siti jumpe kengkawan... maaflah... kakak terlalu bz di ofis sehingga tidak sempat utk bercakap atau makan sekali dengan kamu.... akhirnya kiter cuma berjumpa di bwh... klinik nur apabila masing2 mahu pulang.... maafkan akak ye dik.... kerna tidak sempat utk berborak mahupun bercerita denganmu....

akak kat kampung sekarang..... nak anta keta mak or keta buruk akak tue utk adik akak.... dier nak guna.... be back on monday sbb lab tengah tak der orang.... 3 orang cuti... tinggal akak jer....

SITI said...

kak asma: erm, kite pun busy tp malas2 nk wat keje. huhu. kite akan cuti seminggu, tp, singgah lab jap on monday kot.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...