Monday, August 27, 2007

penatlah...

minggu lepas pulang ke rumah... hajat di hati nak lari dari kolej... haha.. tak bolehlah... cinta pada kolej, rendah sket jer dari cinta kepada ibu bapa...
erm, akhirnya pulang jugak ke kolej pada hari selasa untuk majlis yang aku organize. ttibe boleh pulaks tercakap dgn dr. Ramli, "budak2 J**** tahun ni, nakkal." Haha. Berani betul cik siti cakap macam tu. heh. apa dr. Ramli jawab? dia senyum jer, sambil berkata "kenapa?". "tak de apa2".
terus pulang semula ke kampung halaman. kenduri. erm... penat fizikal boleh tahan lagi. tp, mental lagi penat. wahai makcik2 sekalian, rilekslah, kalu tuhan kata saya kawen, saya kawen lah nanti, doakan jodoh yang baik buat saya. AMEEN. penat saya kene cium, tau. heh.
saya ingin pulang dgn tenang. tapi, saya gagal. malah, saya telah melakukan unexpected things. erm... marah dgn diri sendiri...
saya pulang utk mesyuarat. janji jam 8. kul 8.15, baru ada 3 orang. heh. tp, sumenyer senyum dan senyum lagi. huhu. dan meeting, saya nakkal bersms dgn orang... erm... saya takut... sungguh. saya mintak maaf. sungguh...
erm, saya beri hadiah pada kawan. dia suka sehingga anta sms, malah call saya malam tadi. saya tahu buku itu sumthing... pagi tadi pun saya baca dan... yes, saya byk fikir2 lagi. apa saya fikir? saya rasa saya inginkan lelaki pandai yg outspoken sbg suami. bukanlah yang ikut jer keputusan saya. tapi, saya juga adalah seorang yang outspoken. huhu. maka, saya akan benarkan dia berkawen lagi nanti, supaya saya ada 'ruang' utk 'sedikit bebas' utk saya control n rule. hahaha. apakah? boleh jerssss....
malam ni, malam nisfu syaaban. semoga tuhan merahmati masa depan saya. Ameen.

1 comment:

Anonymous said...

benarkan die kawen lg????????apakah???fatimah..........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...