Thursday, April 12, 2007

6709

...akhirnya aku menulis juga ttg 6709. aku mmg tak akan lupakan 6709. kalu nak lupakan orgnyer aku boleh buat, tp, utk lupakan 6709 itself, i refuse to lupakan...
...jika pergi lab, mmg akan cari 6709. dulu2 lagilah excited, tp, skrang dah kurang sket. sbb, penah sekali jer nampak 6709 itu. yang slalu nampak 6702, 8202 dan lain2 nombor. tp, bukan 6709. tp, hari ni nombornya sgt lain, 8503. APAKAH?...
...itulah tandanya banyak perkara yang telah berubah dalam masa empat bulan ini. maka, aku tahu aku mmg kene berubah. membuat perubahan yang drastik. aku mesti lakukan. no refuse2. huh. kalu tak berubah, masa depan akan menjadi mangsanya...
...kepada 6709, awak tahu saya rindu awak. tp, kita sama2 tahu apa yg sedang berlaku ini adalah yg terbaik buat kita. semoga awak akan baik sentiasa. really miss u. muahs...

1 comment:

Ethan Jones said...

tadalafil 20 mg In the occasion that you take it, it tends to be viable for as long as a day and a half. If it doesn't work, there are other tablets you could try that work too, it is utilized to treat male sexual power issues. In mixed with sexual excitement, it works by expanding the bloodstream to the penis to help a man get and keep an erection.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...