Friday, May 24, 2013

Full Moon Baby Jason

Ini adalah kali pertama saya dijemput ke majlis Baby Full Moon. Mestilah saya excited!


Saya diberitahu, orang Cina akan buat majlis full moon setelah genap usia anak mereka satu bulan. Cindy, kawan saya di pejabat telah melahirkan bayi lelaki comel, baby Jason pada bulan April yang lalu. Jadi, kami semua dijemput ke majlis full moon ini yang diadakan di Bukit Jalil Golf Club. 

Hot Mama Cindy!

 Telur tradisi, warna pink!

Sampai saja, terus makan buffet.

Tiada upacara rasmi dijalankan. Hanya memperkenalkan baby Jason dari meja ke meja. Semua kaum keluarga sangat gembira, lebih-lebih lagi atok-atok dan nenek-nenek. Saya difahamkan baby Jason adalah cucu pertama both side Cindy dan husband.

Bersama bos kacak.(yes, i look really really fat in that blouse T_T)

Pergi bersama adik saya yang juga jurugambar saya malam itu.

Terima kasih Cindy dan keluarga kerana menjemput saya. Tahniah sekali lagi atas kelahiran ini. :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...