Friday, November 11, 2011

11112011

Chantek kan tarikh hari ni. Ramai betul kawen. Adik LCY daftar kawen hari ni, maka LCY cuti. LCY nya tak tahu bila lagi. Mungkin nak cari kat kota Singa kot. Owh, dan kawan saya, En. Kid pun nikah hari ni. Kenduri esok/lusa dan minggu depan. Insyaallah, saya pergi. Tahniah kepada anda semua.

Minggu appraisal sudah bermula di opis. Disebabkan prestasi saya mendatar tahun ini, maka saya kurang suka mahu di appraise. Sudahlah ada pre appraisal form. Susah giller pulak tu soalan. Nak karang ayat omputih lagi. Grrrrrr.......

Dr. W ada jumpa saya bulan lalu. He said I seems not happy. Haha. Saya jawab, "owh, bukan saya seorang yang tidak happy. LCY juga begitu. Ada juga orang di opis pun tidak gembira. Di tempat kerja yang lain pun ada yang tidak gembira. Maka, saya tidak keseorangan dalam hal ini". Haha. Pandai tak saya jawab. Betullah, kan? Masalah tidak gembira di tempat kerja bukan masalah terpencil, terutama bagi ibu-ibu yang ada anak kecil. Sentiasa dalam dilema.

Saya ingatkan nak buat entri backdated. Tapi belum sempat-sempat lagi. Nak letak gambar, tapi pendrive saya entah ke mana. Doakanlah saya jumpa ia secepat mungkin.

Saya tahu bukanlah ramai sangat yang ingin membaca coretan di sini. Tapi, ada satu orang itu, KBH, setia betul. Haruslah saya sebagai penulis di sini menghargai pembaca setia walaupun seorang. Terima kasih, ya enchek KBH. Kesetiaan anda amat dihargai. :)

Sekian, sehingga berjumpa lagi.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...