Friday, February 26, 2010

Cloth Diaper

Ya, saya belum kawen, juga belum ada anak. This entry is to help dan menyokong rakan saya, Anne. :)

Sekarang, cloth diaper sangatlah popular. Saya pun ada baca beberapa artikel mengenainya. Anne menjual CD ini di laman web Simple Dimple Store. Silalah lihat sebab amattttt amattt cute.



Kamu2 juga boleh beli untuk dihadiahkan kepada saudara-mara dan/atau sahabat-handai.

Saya juga rasa macam beli sebagai hadiah untuk sepupu2 saya. Hehe. BTW, our big family DKZ adalah sedang menunggu kelahiran G3 daripada abang Nazri, kak Intan dan kak Juwita. Yup, three babies for this year. Our family is getting bigger. Dan, pastinya lebih meriah. Yeay!

Sekian. Selamat shopping. :)

4 comments:

Ronie Muller said...

Tim, sekarang ni dah ada jugak cloth diaper untuk mak baby dan kakak baby (hehehe)...tapi taktaulah dah widely commercialized ke belum..everybody goes green..

SITI said...

owh, ya? kene carik ni. goes green and healthy too.

miss u xoxo

Anne said...

yes
thanx tim!!
go cloth diapers!!

SITI said...

sama2. sudah kaya jangan lupakan aku. hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...