Wednesday, November 18, 2009

U** tidak bayar bil letrik umah saya.

Ya, pihak pengurusan telah "terlupa" membayar bil letrik rumah saya sehingga bekalan letrik dipotong.

Ia seperti satu mimpi ngeri. Depan rumah saya ada surat amaran pemotongan? OMG!

Semalam, lebih kurang jam 11 pagi, tiba2 bekalan putus. Surat merah kami dapat, bertarikh 19 Okt, tapi baru dapat sejurus sebelum pemotongan. Apakah?

Saya menulis supaya saya tidak lupa.

Dan, apabila kita kehilangan sesuatu, barulah kita akan menghargainya.

Bekalan elektrik disambung semula jam 7.13 malam ketika hari mula gelap. Ia adalah penantian yang sangat panjang.


Owh, saya juga telah bangun awal pagi, dan sarapan di McD jam 6 pagi. Kawan saya telah sampai di makmalnya jam 7 pagi.

Saya telah melalui jam-jam yang "menggelapkan". Terima kasih kepada pihak B*endahari U** kerana telah memberi saya pengajaran ini.

Sekian.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...