Thursday, May 21, 2009

Rahsia

DEATH. It comes to everyone, and with it go our secrets, never to be resurrected.

Ahaha. Anda ada rahsia yang akan dibawa sampai ke mati? Yang takde orang akan tahu sampai bila2 pun? Ya, saya ada rahsia sebegitu. Huhu.

Shonda, orang yang bertanggungjawab ke atas Grey's Anatomy tidak mahu ceritakan apa2 pun yang dia bayangkan tentang semua karakter yang dia telah cipta dalam cerita itu. Dia cakap, ada orang kata kat dia, bagitahulah apa yang dia akan buat untuk cerita tu, nanti kalu tiba2 dia mati kene langgar bas, takde orang yang tahu apa2. Dan, dia masih tak mahu cakap apa2 juga. Lantaklah nak jadi apa pun. Ahaha. Peninlah macam tu, kan? Kalu betul dia mati sudden death, musti hantu Shonda akan ikut orang yang ganti dia tu. Kemudian, kalu tak betul dengan apa yang dia nak buat, musti dia ganggu2 those people nanti. Haha. (Baca di sini, untuk temuramah itu)

.Out of topic.

Atie, rakan saya tulis entri lara hari ini. Ya, jiwa saya juga masih lara. Entah kenpa saya masih . Entahlah. Penatlah. Tapi, this is not the first time melara jiwa begini. Saya tahu saya akan melepasi fasa ini. Cuma masa yang akan menentukan. Cepat atau lambat. Sesaat atau dua saat. Sehari atau seminggu. Haish.

Dan, owh people, saya sudah tahu keputusan American Idol, wpun masih tak tengok lagi persembahan mereka.

Sekian. Selamat malam Jumaat. :)

5 comments:

ultimatecass said...

aku lara berbulan bulan sudah ni tim. tak habis pun duka lara tu.

SITI said...

atie;
aku pun rasa kali ni aku akan lara seperti kau. sangat2 lama. haish.

ultimatecass said...

lara lama lama tak best skali! tapinya can't find something big enough to really be happy about. smua pun biasa biasa aja.

Marliza Radzi said...

saya belum tengok walau satupun episod GA musim ini, percaya tak?

SITI said...

Atie;
marilah pusing2 keliling dunia.

kak Yanti;
Tapi, kakak sudah membeli vcdnyer, kan? Masa pegi Indon, kan? Nonton vcd lagi best. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...