Friday, September 19, 2008

Hari Lahir: 25

19 September 2008; hari lahir saya yang ke 25.

Saya cukup gembira kerana tahun ini Pengetua Kacak telah ucap selamat pada saya seawal jam 12.26 pagi; siap dengan smiley face. Hehe. Setiap tahun saya sangat menantikan ucapan daripada beliau. Sebab birthday dia 18 Sept, setiap tahun saya wish tepat jam 12. Jadi, bila tiba 19hb, saya akan tunggu dia wish saya pula. Haha.

Kenapa saya sangat gumbira? Sebab tahun lepas, Pengetua Kacak ucap selamat pada saya sangat lewat. Seharian saya menunggu dari jam 12 pagi hingga jam 12 pagi keesokkan harinya. Bila hati mula ingin merasa sedih, baru sampai ucapan daripada Pengetua kacak dengan ucapan maaf sebab dia sibuk meeting dengan TNC. Haha. Itu cerita tahun lepas. Tahun ini Pengetua Kacak tidak membiarkan saya menunggu lama. Maka, saya sangat gumbira.

Ya, saya juga sangat menghargai ucapan2 selamat daripada saudara-mara dan rakan taulan yang lain. Terima kasih semuanya.

Terima kasih juga kepada Celcom dan Maxis.
:D

12 comments:

Anonymous said...

Selamat Hari Lahir Tim!!!
Selamat Hari Raya jugak!!

Marliza Radzi said...

happy belated birthday, sis!

Anonymous said...

Hepi beLatEd Bday TiMMy..
Semalamtak sempat nak singgah coz bertolak dari KL pun sudah lewat..

Anyway,aku berduka di Kuala Lumpur..
i tot it was bestESt moment but..ermm..it is not..
owH~

Anonymous said...

EiT TiMmY,

Lupe nak bgtau..
Aku dtg ber 2 ye ke Gala..
Minggu ni aku bank in duit ke kamu..
Bak cni akaun num..
Text me ye~!

Anonymous said...

Owh..TiMMy kamu di rumah yer?
Tiada internet conn. kah?
Anyway, weekend was happening wif full of meaning..

Start ngan Nadia menghantar ke tempat bus scr mengejut, then spent time wif sum1 that i call h** sunShine..went to Jalan TAR (gile murah tudung compare to Angsana)
cari kasut raya, beg raye..(theme kaler KuniN thn ni..--ko pasti suke..ur fav color kan?)..
tapi beg tak jumpe..hUhUhHu..
ade kisah disebalik tak jumpe bag itu..

Then another sad part is,the moment i felt like loosing my sunShine itu..
Rase mcm lagu BeTTer in TimE nak berkumandang balik..but..nah....fight till end..n try to appreciated every piece of second i have..

Wish me Luck~!!!

owh sangat tunngu next weekend...

=)

SITI said...

azhani: TQ. Slamat Hari rayer jugaks kepada kamu.

kak Yanti: tima kaseh. :)

erma: pjg citer kau.

Anne said...

slamat ari lahir tim!!!!!!!!!!!!!!!

Sahalfikri said...

sori xdpt sms cpat mcm ct wat.. msih xde kredit smp skrg.huhu.tp dlm frenster ada kan? cuma lmbt sket..

SITI said...

anne:thanks!

abg Suhail: (merajuk)...

Sahalfikri said...

arghh...jgnla mrajuk, susahla nak pujuk.jgnla camni.. snyum2.. cak!

SITI said...

abg suhail: (SANGAT merajuk)

Sahalfikri said...

mm.. (cmana ni?)
(SANGAT bersalah)..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...