Tuesday, September 30, 2008

Aidilfitri 1429H

Saya menulis setelah selesai bertakbir seusai maghrib dan isyak tadi.

Tammat sudah puasa Ramadhan tahun ini. Esok, bermula sambutan Syawal pula.

Baju raya saya sudah siap untuk dipakai, dengan niat mengikut sunnah memakai baju baru, berchanteks2, dan berwangi2an.

Owh, sesungguhnya, saya tiada idea untuk menulis dengan lebih panjang. Esok, jika diberi ilham dan kesempatan oleh Tuhan, saya akan bercerita sambutan Aidilfitri. Saya akan menyambutnya di Muar, sementelah kampung ibu dan kampung ayah kedua2nya di Muar.

Di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan kepada semua para pembaca, terutama sahabat handai dan saudara mara;

"SALAM AIDILFITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN"

Saya juga ingin menjemput rakan2 yang berkesempatan untuk hadir ke rumah terbuka (anjuran PakNgah saya) di rumah Sg. Mati ini. Mula jam 10 hingga 4 petang. Direction? Kuar tol Tangkak, belok kiri. Dalam masa 10 minit, jumpa traffic light simpang 4, terus tegak. Dah sampai. Huhu. Kalu nak datang hari lain pun boleh. Just SMS me. Saya akan pulang ke kampus selepas Subuh hari isnin. Insyaallah.

Sekian.

2 comments:

Anonymous said...

Sudah sampai dengan selamat di kampuskah?
Supposedly sudah ye..

Hey TimmY,
Selamat Hari Raya
Maaf Zahir n batin..

Sya sangat sOooKaa raya tahun ini..

=))

SITI said...

Erma: Selamat juga. Hari raya yang huru hara bagiku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...