Wednesday, July 23, 2008

Reaching for the Stars

Program Bicara Buku di PTSL, UKM

Adalah dimaklumkan bahawa Perpustakaan Tun Seri Lanang, UKM akan menganjurkan Program Bicara Buku seperti berikut:

Tarikh: 29 Julai 2008 (Selasa)
Masa: 10.30 pagi – 12.30 tengahari
Tempat: Ruang Legar Aras 4, Perpustakaan Tun Seri Lanang, UKM

Pembicara: YBhg. Datuk Dr. Sheikh Muszaphar Shukor Al-Masrie
Judul Buku: Reaching for the Stars

Semua warga UKM dijemput hadir.

From here.

Owh, saya sudah membaca sekali imbas buku ini di sebuah kedai buku.
Sedihlah jugaks.
Saya berkeinginan untuk membeli, tapi belum berkesempatan puller.
Dan, saya juga berkeinginan untuk pergi ke majlis di atas, tapi, macam tak dapat jer.
Maka, saya rasa sudah sedih.
Owh.
Bagi kawan2 yang ingin hadir, silalah hadir.
Beritahu saya jika ingin hadir ke perbukitan ilmu ini.
:)

2 comments:

Sahalfikri said...

kasihan dengan Sheikh Muszaphar.. hari2 menceritakan kisah yang sama kepada audien berbeda..

lagi sedih, Kapten Faiz tak dapat pergi..isk3

SITI said...

Abg Suhail: Tak kesian lah, dia nampak seronok jer. Dia sgt sukakan kerja memberi motivasi itu. Audiennyer pun pelbagai lapisan. Lain kelompok, lain approach nyer. Siti sgt jeles dgn dia yg dpt ke angkasa itu. Owh.

Dan, siti sgt pasti, Kapten Faiz sgt mensyukuri pengalaman yang telah diperolehi di Rusia. Dia pun masih berpeluang ke angkasa.

Kedua2 mereka sgt hebat. :)

"...my eyes stop blinking, my heart stop beating..." - Sheikh Muszaphar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...