Wednesday, December 26, 2007

Hikayat Seribu Satu Malam

Pada beberapa hari yang lepas...

Saya telah berkesempatan menghadiri Gala Nite Kementerian Pembangunan Wanita, Keluarga & Masyarakat (KPWKM) yang bertemakan "Hikayat 1001 Malam". Makan malam ini diadakan untuk menghargai kakitangan kementerian daripada beberapa jabatan iaitu, Jabatan Pembangunan Wanita (JPW), Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM), LPPKN [saya wakil jabatan ini :)], dan Institut Sosial Malaysia (ISM). Ia telah diadakan di Kuala Lumpur Convention Centre (KLCC). Ya, tempat yang sgt menareks. Tema yang telah dipilih menyaksikan kehadiran ramai Aladdin, penyamun2 dan puteri2 Arab.


Pentas yang sangat G.A.H, diinspirasikan daripada filem ALADDIN

Antara sajian malam itu; Nasi A.Y.A.M Hainan. Lain2; kambing panggang, sate, sotong kangkung, aiskrim, waffle, beraneka salad, kuih-muih termasuk cupcakes berwarna-warni. Ya, sumenyer enak2 belaka.

"Aladdin" ini telah memenangi Best Dress dan hadiahnya, melancong ke P.E.R.T.H. Guess, where is his real leg???

Isn't she G.O.R.G.E.O.U.S.?

Penyanyi 1: Ella, dia memang R.O.C.K. (Maaflah, gambar kurang jelas).

Penyanyi ke-2: Erra Fazira, si pengantin baru. Dia memang C.H.A.N.T.E.K.S.

Penyanyi ke-3: Dia Jamal, lelaki dengan S.U.A.R.A hebat.

Penyanyi ke-4: Ya, Mawi juga turut dijemput. Dia masih terlalu ramai peminat. Ya, A.U.R.A nya masih hebat.


Setelah penat menyaksikan keindahan malam, saya merasakan terlalu banyak pemB.A.Z.I.Ran telah berlaku. :(

6 comments:

Anonymous said...

OoOoooO...ko dapat tgk erra live?
HuHUhuU..jeles sungguh..
aku suke die..die cantek..
kan...

SITI said...

Erma: Ya, Erra chanteks. Wei, jgnlah sedey kitorang tak dtg majlis tunang kau. Nanti wedding kau, kami datang segerombolan. Hehe. Nway, TAHNIAH!

Marliza Radzi said...

Dato Sharizat?

SITI said...

Ya, Datuk Seri Sharizat. Dia sgt lawa malam tu, maka, kita sgt musti jugak amek gamba dgn dia, huhu.

Anonymous said...

Tim....
Aku mcm tak ready je nak kawen..
cemane ek?
hm...

Anonymous said...

yes datuk seri shahrizat telah datang dengan dayang2, pengawal2 dan ntahaperhaper lagi ntah... anak-anak buahnya.... gimick yg best utk dilihat ialah apabila ketibaan yb dato seri utk masuk ke dalam dewan. en misnan (salah seorang bos besar di kementerian) telah diminta utk membuka pintu gua dengan menyebut ayat yg diguna oleh p. ramlee utk buka pintu gua dlm cite "ali baba bujang lapok". kali pertama dan kedua tidak berjaya dibuka namun kali ketiga percubaannya telah berjaya. pintu gua terbuka dan dato seri n para pengikut boleh melangkah masuk ke dewan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...