Friday, August 22, 2008

...

.

3 comments:

Anonymous said...

Tim...
Owh sangat sukar untuk aku titskanrasa aku kali ini keran aku sangat tidak dapat berfikir ttg siapakah entrie ini..

Anyway,

'The cure for anything is :*saltwater* , it can be sea, sweat n tears....' The Sea,Rosemarie Jarski

SITI said...

erma: maaflah kerana tidak dpt bercerita lanjut. Cuma...

"... dalam hal yang telah berlaku ini,
Saya tahu saya yang bersalah.
Saya yang tidak mengunci pintu bilik itu."

Mungkin aku terlalu beremosi, tapi aku memang benar2 telah kehilangan dia. Walau apa pun yang ingin dia katakan, walaupun dia terus2an mengatakan bahawa dia masih ada, tapi aku yang merasai kehilangan ini. Bukan dia yang merasa.

Mungkin dia mmg ada, tapi tidak untuk aku. Mungkin dia tidak sedar semua ini.

Mungkin juga memang benar, dia masih ada untuk aku, dan aku sahaja yang tidak sedar, atau lebih teruk lagi, tidak mahu mengakui kehadiran dia.

Tapi, sbg manusia, kita hidup dengan memori. Kadangkala, kita sangat kuat, maka, semua memori pahit dapat kita lupakan. Tapi, sekali-sekala, memori pahit itu akan menjengah juga. Dan, tatkala memori2 ini hadir, aku tidak akan pernah sanggup untuk menatap muka dia walau sesaat.

Anonymous said...

poyo la kau tim .hu.hu.hu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...